• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Brixo - Lån utan UC
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

Appfinans, helt snurriga??

Grodan1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 397
Blev medlem
28 Oktober 2014
Meddelanden
1 268
Mottagna reaktioner
196
Poäng
397
Ansökte om ett lån där, blev beviljad och skrev på avtalet.. Hörde inget mer, mejlade o frågade och fick till svar att jag fått avsagt på min ansökan..
Jag fick mejl att den var godkänd, skev på avtal och två dagar efter kommer ett mejl att jag fått avslag??
Nån mer som råkat ut för detta?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

1508

V.I.P
Poäng: 122
Blev medlem
26 Maj 2013
Meddelanden
824
Mottagna reaktioner
35
Poäng
122
Kanske är det en visning att du ska sluta att låna !
 

Texan

Aktiv medlem
Poäng: 12
Blev medlem
9 Mars 2015
Meddelanden
45
Mottagna reaktioner
4
Poäng
12
har haft ett antal lån där å skött dem...trots detta brukade jag alltid få avslag när jag ansökte via hemsidan, mejlade jag eller ringde la de fram min gamla ansökan då blev jag beviljad.
 

1508

V.I.P
Poäng: 122
Blev medlem
26 Maj 2013
Meddelanden
824
Mottagna reaktioner
35
Poäng
122
Haha ! Fatta inte vsrför du hetsa hela tiden ! Jag bry mig inte om vad du skriva. Kan bara skratta åt dig !
En trevlig Dag !
 

Grodan1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 397
Blev medlem
28 Oktober 2014
Meddelanden
1 268
Mottagna reaktioner
196
Poäng
397
Haha ! Fatta inte vsrför du hetsa hela tiden ! Jag bry mig inte om vad du skriva. Kan bara skratta åt dig !
En trevlig Dag !
Jag förstår inte.. Ibland är dina kommenterar så onödiga och fyller ingen som helst funktion mer än att irritera. Tillför ingen som helst nyttig information. Har du inte svar på en fråga behöver du inte skriva något alls...Och denna kommentaren är ännu dummare...
 

hopo

Kunnig medlem
Poäng: 62
Blev medlem
15 November 2013
Meddelanden
177
Mottagna reaktioner
17
Poäng
62
Hur skulle det vara om vi håller oss till ämnet i trådarna? Har man inget svar på ämnet så svara det bara, eller inget alls. Annars blir det massa onödigt dravel och relevanta inlägg försvinner bland inlägg som inte hör till ämnet.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp